[uylug-varios] Difiriendo la emisión de radio para que acompañe un flujo de video

Enrique Verdes emverdes at ieee.org
Tue May 17 13:44:40 PDT 2016

1) Brillante ++
2) muuuuyyyy nerd
3) jamás me imaginé que te preocuparías tanto por un partido de futbol como
para hackear el streaming.

Abrazo,

Enrique.

El 17 de mayo de 2016, 17:35, Carlos M. Martinez <
carlosmarcelomartinez at gmail.com> escribió:

> Brillante :-D

> antes.

Enrique M. Verdes
<https://uy.linkedin.com/pub/enrique-verdes/1/794/ba8>

"As we enjoy great advantages from the inventions of others, we should be
glad of an opportunity to serve others by any invention of ours; and this
we should do freely and generously."

Benjamin Franklin