[uylug-varios] la fibra ya fué.... el futuro es del NNTP...

etrapani etrapani at unesco.org.uy
Thu Jul 19 18:04:27 PDT 2012

> Sylvia: ¡vos sabés que no me acuerdo! Lo acabo de buscar en mi

A mí también me gustaría leerlo.  ¿Podrá ser este[1]?

"World renowned professor J.Q.R. Forster's expedition to Jupiter's moon
has not proven uneventful. In a furious blaze of ice geysers, the moon's
surface rips off to reveal an ancient alien world-ship. But when the
world-ship suddenly hurtles through space toward a black hole, Sparta
must find out why, and soon ..."

Le deben faltar unos años para entrar en el proyecto Gutenberg :(.

Eduardo.

[1]
http://www.amazon.com/Shining-Arthur-Clarkes-Venus-Prime/dp/0380753502?tag=duckduckgo-d-20